Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Όταν κάποιοι δεν καταλαβαίνουν από κρίση.

Έφτασε η ώρα για μένα να κατέβω στην Αθήνα. Σε μια περίοδο κρίσης, αναγκάζομαι να κατέβω στην ακριβότερη πόλη της Ελλάδας, με το χειρότερο ίσως επίπεδο ζωής. Δυστυχώς αναγκάζομαι να πληρώσω τώρα, λάθος επιλογές που έκανα προ 7ετίας. Όπως είναι φυσικό, προκειμένου να κάνω μετακόμιση του νοικοκυριού μου, ήρθα σε επαφή με διάφορες εταιρίες μετακομίσεων. Από την πρώτη εταιρεία, για μετακόμιση στην Αθήνα κι ορισμένων πραγμάτων σε έναν χώρο στο Βύρωνα, μου ζητήθηκαν 1600 Ευρώ χωρίς τον ΦΠΑ. Η δεύτερη με την οποία μίλησα μου ζήτησε 1400. Η τρίτη 1200 Ευρώ, αλλά χωρίς χρήση ανυψωτικού. Περι την 13:00 το μεσημέρι, ήρθε στο σπίτι ο μεταφορέας μιας τέταρτης εταιρίας. Είδε τα πράγματα, του είπα τι θέλω και έβγαλε κόστος 800Ευρώ! Τα μισά ακριβώς από την πρώτη εταιρία, για τις ίδιες παροχές. Οι πρώτες τρεις μεταφορικές προφανώς δεν κατάλαβαν από κρίση. Αλλά επειδή ο κόσμος έχει καταλάβει, πηγαίνει εκεί που του προσφέρουν καλύτερη τιμή. Αυτοί έχασαν κι όχι εγώ! Ειδικά για την πρώτη, αρχικά μου απάντησε ότι με συμμεταφορά με άλλον πελάτη της θα έβγαινε κόστος γύρω στα 900ευρώ, αλλά (γιατί άραγε;) τόσο με τον άλλο πελάτη όσο και με μένα δεν επετεύχθη συμφωνία. Για την ιστορία, αν και είμαι κατά της διαφήμησης, η εταιρία που μου έδωσε τιμή 800ευρώ λέγεται By Hellas. Για ευνόητους λόγους δεν θα κατονομάσω τις υπόλοιπες 3.

3 σχόλια:

  1. Δυστυχώς αυτό το πράγμα το συναντάμε σε διάφορους επαγγελματικούς κλάδους. Πάντως στις εταιρείες που ασχολούνται με μετακομίσεις, αποθηκεύσεις και μεταφορές, καλό θα ήταν να κοιτάμε, πέρα από την τιμή και τις παροχές που σου προσφέρει η κάθε μία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για τα ίδια που μου πήρε 800 ευρώ η εταιρεία που ανέφερα, άλλοι μου ζήτησαν από 1300 (μικρότερη) ως 1600 (μεγαλύτερη) Ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή