Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Αναφορά σε αγαπητά Blogs




Διεθνής Καμαριέρα

 Η κατωτέρω ανάρτηση αφορά τα δύο πιο αγαπητά μου blogs:
Παρά το γεγονός ότι μπαίνω μια στο τόσο στο blog μου, λόγω φόρτου εργασίας, η αλήθεια είναι ότι τελευταία δεν αξιώθηκα να διαβάζω φιλικά μου Blog (συγγνώμη Ρία και Γιώργο!). Σήμερα αποφάσισα να το κάνω και δυστυχώς διαπίστωσα ότι ο φίλος Γιώργος, σταμάτησε την καμαριέρα (βλ. http://diethnis-kamariera.blogspot.gr). Επρόκειτο (δυστυχώς αναγκάζομαι να χρησιμοποιήσω αόριστο) για ένα καταπληκτικό blog, το οποίο ανήκει σε έναν εξίσου καταπληκτικό άνθρωπο, με απίστευτη αίσθηση του χιούμορ. Εδώ και 5,5 έτη μας κρατούσε παρέα με τις καταπληκτικές και συνάμα εύστοχες και καυστικές του αναρτήσεις.
skepseisΚαλά τα blog κι οι αναρτήσεις, υπεράνω όμως όλων η οικογένεια. Σε αυτή την περίπτωση, οι προτεραιότητες άλλαζουν. Γιωργάκο, σίγουρα θα μας λήψει η διεθνής καμαριέρα (προσωπικά μέχρι το καλοκαίρι τη διάβαζα τακτικά, άσχετα αν δεν έκανα σχόλια - μετά με πήγε εμπλοκή...). Ελπίζω στο μέλλον, να δοθεί πάλι η ευκαιρία να μας χαρίσεις λίγο από το αστείρευτο χιούμορ σου!

Παρά το γεγονός ότι αναφέρθηκα κυρίως στην καμαριέρα, λόγω του δυσάρεστου για μένα γεγονότος της διακοπής λειτουργίας του, δεν θα ήθελα να παραλήψω την αναφορά στο έτερο ιδιαίτερα φιλικό μου blog, http://wwwskepseis.blogspot.gr. Πρόκειται για ένα ιστολόγιο, το οποίο είναι ενεργό και η κάτοχος του οποίου έχει κατά τη γνώμη μου φοβερή οξυδέρκεια και γραπτό λόγο τον οποίο θα ζήλευαν επαγγελματίες συγγραφείς. Η θεματολογία της είναι ποικίλη, προσφέρει απίστευτες γνώσεις, αλλά παράλληλα και χιούμορ και σχολιασμό των επίκαιρων θεμάτων με τον πατριωτισμό που τη διακατέχει, αλλά και με άριστη επιχειρηματολογία. Ρία μου συνέχισε δυνατά και πατριωτικά

2 σχόλια:

  1. πότε το έγραψες αυτό γιάννη;
    σε ευχαριστώ πολύ για όσα έγραψες για μένα.

    πράγματι, μας λείπει η καμαριέρα, αν και ο πρόεδρας, δεν αφήνει λεπτό το διαχειριστή του να μας θυμηθεί. και δε μαθαίνω και νέα του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ελάχιστο που μπορώ να κάνω για 2 αξιόλογα blog, 2 αγαπητών μου προσώπων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή