Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Windows 8 RC Build 8400 x64

Στα πλαίσια της εξάσκησης του Hobby μου (μου αρέσει να ψάχνομαι στα των υπολογιστών), πέρασα σε έναν σκληρό δίσκο στο laptop μου την Build 8400 των Windows 8 RC x64. Η Microsoft έδινε δωρεάν κλειδί. Με μια πρώτη άποψη, μου φάνηκε ότι η εγκατάσταση γινόταν πιο γρήγορα από ότι αυτή των Windows 7. Με το οπυ εμφανίστηκε η πρώτη οθόνη, ήλθε και το πρώτο πολιτισμικό σοκ! Το κλασσικό Desktop το οποίο ξεκίνησε από τα Windows 95 πριν περίπου 17 χρόνια, είχε δώσει τη θέση του σε ένα περίεργο περιβάλλον που θύμιζε... Android(;)...
Windows 8 αρχική εικόνα
Τέλος πάντων κάπου είχε επιλογή Desktop. Πατάω κι εγώ εκεί και μου εμφανίζει το γνώριμο Desktop των 7. Βλέποντας πιο προσεκτικά, διαπίστωσα ότι έλειπε το Start Menu. 2o πολιτισμικό σοκ! Εξίσου μεγάλο με αυτό που ένιωσα όταν πέρασα από το DOS στα Windows κι από τα Windows 3.1 στα Windows 95. Τελικά αποδείχθηκε ότι το Start Menu ήταν η προαναφερθείσα!!!
Παρά ταυτά, πρέπει να πω ότι με 3rd party λογισμικό, εμφάνισα το κλασσικό Menu και πραγματικά κατά τα άλλα, αυτή η προέκδοση των 8 θυμίζει αρκετά τα Windows 7, αλλά με υποστήριξη για οθόνες touch. Όσο για σταθερότητα... για beta έκδοση αρκετά σταθερή!
Εν κατακλείδι, ανάμεικτη εικόνα. Αναμονή για την τελική έκδοση, ελπίζοντας να προκύψουν ΜΗΝ νέα Vista!
Windows 8 μετά.... Για όποιoν δεν μπορεί να ξεχάσει το παλιό καλό Start Menu

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου