Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

ΕΠΤΑ / ΣΕΠΤΑ... η απάντησή μου

Αφού ευχαριστήσω τους αδερφούς Ρία και Seth για τα βραβεία, νομίζω ότι πρέπει να πω κι εγώ δυο πράγματα για τον εαυτό μου προκειμένου να είμαι άξιος αποδέκτης αυτών.

Ας το πάρει λοιπόν το ποτάμι...
  1. Λατρεύω την κόρη και τη σύζυγό μου ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ
  2. Λατρεύω την ποιοτική μουσική, η οποία για τα δικά μου γούστα ακούει στο όνομα... Rock 'n' Heavy Metal! Αγαπημένα Group: Metallica, Sabbath, Priest, Maiden, Iced Earth, Deep Purple, Rainbow (70s - 90s ήταν η καλύτερη περίοδος!!!)
  3. Λατρεύω να ασχολούμαι με Η/Υ. Φέρε μου PC να στο κάνω βίδες και να στο ξαναμοντάρω και πάρε μου την ψυχή! (Γι' αυτό εξάλλου και προτιμώ τα Desktop από τα Notebook / Netbook)
  4. Λατρεύω τα παλιά καλά Animation. 70s - 80s ήταν η καλύτερη περίοδος!!! Τι να θυμηθώ... Votron, Voltus V, Duke Flint, Kabamaru Iga No, Plawress Sanshiro αλλά και Transformers, Spiral Zone, MASK, Pole Position, Rambo και άλλα πολλά!!!
  5. Λατρεύω να διαβαζω βιβλία με θέμα τη φιλοσοφική προσέγγιση των θρησκειών, αλλά και έρευνα για στοιχεία τα οποία θα μας διαφωτίσουν περαιτέρω σχετικά με τις θρησκείες και ιδιαίτερα το Χριστιανισμό, όπου υπάρχουν πολλά κενά κι ερωτηματικά....
  6. Λατρεύω να βλέπω μπάλα και μπάσκετ τόσο για το άθλημα, όσο όμως και για την καζούρα με τους αντίπαλους φιλάθλους. Γι' αυτό και θλίβομαι με τη βία που υπάρχει στα Ελληνικά γήπεδα.
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ...
  7. ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ, ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ! ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΑΛΛΟΔΑΠΙΔΙΑ! (ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΚΙΣΤΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΓΓΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΝΤΕΜΕΚ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΙ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟ ΚΑΙ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΠΙΘΗΚΟΥΣ)
ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ: DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTHHHHHHHHHHHHH!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου