Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Εθνική Προδοσία;

Τα παρακάτω είναι λόγια του Θεόδωρου Πάγκαλου σε συνέντευξή του σε Γαλλικό ραδιογωνικό σταθμό.
«Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ την άποψή τους. Εγώ, όμως, είμαι υπέρ του να χάνει κανείς την κυριαρχία του, πάντα ήμουν. Πάντα έλεγα ότι ήμουν Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού. Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόσωπος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του».
Μήπως αυτά τα λόγια αποτελούν προδοσία προς την Πατρίδα και το Έθνος; Είναι δυνατόν ο ίδιος ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης να λέει τέτοια πράγματα;... Αλλά τι να περιμένει κανένας από ανθρώπους οι οποία και τότε στα συμβάντα των Ιμίων όχι απλά δεν σεβάστηκαν, αλλά αντίθετα χλέβασαν το Ιερό Σύμβολο που λέγεται Ελληνική Σημαία!
ΝΤΡΟΠΗ!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου