Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Όταν η Διεθνής Καμαριέρα γράφει...

Διεθνής ΚαμαριέραΣτη ζωή μου έχω γνωρίσει αρκετούς ανθρώπους, αλλά λίγους έχω εκτιμήσει. Ένας από αυτούς είναι ο Λαγκώνας ο Γιώργος, ένας άνθρωπος με οξύ πνεύμα ή όπως λέμε "μυαλό ξουράφι" και φοβερό χιούμορ. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, το γεγονός ότι  το πνευματικό του παιδί, η Διεθνής Καμαριέρα αποτελεί εδώ και αρκετά χρόνια τον καθρέπτη του χιούμορ του, αλλά ταυτόχρονα και πηγή πληροφόρησης για διάφορα θέματα.
 Ο Γιώργος όμως, ως ανήσυχο πνεύμα πρόσφατα μετά και από πρωτιά σε διαγωνισμό λογοτεχνίας, κυκλοφόρησε το βιβλίο με τίτλο "Μεσονυκτικό". Είναι τόσο φρέσκο, ώστε στη Θεσσαλονίκη τουλάχιστο μέχρι το Σάββατο 28/3/15 δεν είχε κυκλοφορήσει. Από την άλλη, στην Αθήνα διατείθεται ήδη στην ΟΣΤΡΙΑ (Τζώρτζ 20, Πλατεία Κάνιγγος). Πρόκειται για συλλογή διηγημάτων, τα οποία και ανυπομονώ να διαβάσω. Δεν ξέρω το περιεχόμενό τους, αλλά θα καταθέσω την άποψή μου για το τι περιμένω. Γνωρίζοντας ότι ο Γιώργος αγαπούσε πολύ τα RPGs, περιμένω κάτι σε θρίλερ, αλλά με πολλές πινελίες χιούμορ μέσα. Επιπλέον, πιστεύω ότι θα πρόκειται κυρίως για αυτό που αποκαλούμε ψυχολογικό θριλέρ (στις ταινίες αναφέρονται τα ψυχολογικά θρίλερ ως ταινίες χωρίς πολύ αίμα ή βία, αλλά με πολύ άγχος για το τι έπεται).
Ό,τι και να λέω όμως, δεν είναι παρά ικασίες. Αναμένω με πολύ ενδιαφέρον να το διαβάσω και να έχω μια πλήρη άποψη γι' αυτό! Γιώργο συγχαρητήρια, εύχομαι το βίβλιο να πάει καλά και καλή επιτυχία στην παρουσίασή του!

1 σχόλιο:

  1. και εγώ θα το αγοράσω. είμαι πολύ περίεργη γιατι ο γιώργος το έχει και στο χιούμορ και στο απρόσμενο.
    καλοτάξιδο το βιβλίο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή